Loading...

Spørgsmål & svar

Her finder du svar på nogle af de ofte stillede spørgsmål vi får.

Der kan gå op til 48 Timer, men oftest svarer vi hurtigere.

Så følg nedenstående anvisning.

  • Åbn APP'en
  • Vælg indstillinger
  • Vælg Nulstil APP og godkend
  • Log ind på hjemmesiden igen og vælg vaskeri/terminal
  • I bunden finder du et link "Klik her for at anvende APP"
  • Åbn Vision Mobile APP
  • Klik på Scan QR kode
  • Så er du på systemet igen

Hvis du ikke kan betale med betalingskort på vores webside, kan du overføre penge til 06919-0001110409. Husk at oplyse din afdeling, briknummer og navn.

Oftest får du brikken af jeres vicevært. Har I ikke en vicevært, kontakt os venligst.

Husk at du som ”Navn” skal bruge din e-mail eller dit lejernummer.

Venligst kontakt os.

Du kan anmelde fejlen til os via formularen her på hjemmesiden - klik her. Eller du kan kontakte os.

Der kan gå op til 48 timer på hverdage, inden du kan se din bankoverførsel på din vaskerikonto.

Venligst kontakt os.

Venligst kontakt os.

Venligst kontakt os.

Hvad gør jeg hvis jeg har glemt mit login? Prøv at bruge funktionen ”Glemt kode” på login-siden (bemærk: du skal kunne huske dit brugernavn). Ellers er du velkommen til at kontakte os — oplys venligst din afdeling og dit briknummer.

keyboard_arrow_up