Spørgsmål & svar
Her finder du svar på nogle af de ofte stillede spørgsmål vi får.
addHvornår får jeg mit login når jeg har oprettet mig som ny beboer?@headerType>
Der kan gå op til 48 Timer, men oftest svarer vi hurtigere.
addEr din APP holdt op med at virke?@headerType>
Så følg nedenstående anvisning.
- Åbn APP'en
- Vælg indstillinger
- Vælg Nulstil APP og godkend
- Log ind på hjemmesiden igen og vælg vaskeri/terminal
- I bunden finder du et link "Klik her for at anvende APP"
- Åbn Vision Mobile APP
- Klik på Scan QR kode
- Så er du på systemet igen
addHvor finder jeg jeres kontonummer henne?@headerType>
Hvis du ikke kan betale med betalingskort på vores webside, kan du overføre penge til 6819-0001110409. Husk at oplyse din afdeling, briknummer og navn.
addHvis jeg ikke har fået en vaskebrik - hvor får jeg den så henne?@headerType>
Oftest får du brikken af jeres vicevært. Har I ikke en vicevært, kontakt os venligst.
addHvorfor kan jeg ikke logge på? @headerType>
Husk at du som ”Navn” skal bruge din e-mail eller dit lejernummer.
addHvad gør jeg hvis en maskine er i stykker?@headerType>
Du kan anmelde fejlen til os via formularen her på hjemmesiden - klik her. Eller du kan kontakte os.
addHvornår sættes min bankoverførsel ind på min vaskekonto?@headerType>
Der kan gå op til 48 timer på hverdage, inden du kan se din bankoverførsel på din vaskerikonto.
addHvad gør jeg hvis jeg har glemt mit login?@headerType>
Hvad gør jeg hvis jeg har glemt mit login? Prøv at bruge funktionen ”Glemt kode” på login-siden (bemærk: du skal kunne huske dit brugernavn). Ellers er du velkommen til at kontakte os — oplys venligst din afdeling og dit briknummer.